donderdag 8 augustus 2013

Schetsuitdaging #8!

Goedemorgen!

Een nieuwe maand en dat betekent dat wij voor jullie weer een nieuwe schets hebben! Ook deze uitdaging laten we in verband met de vakantietijd een maandje langer doorlopen, dus tot 30 september!
Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hieronder neer met behulp van Mr Linky en that's it... Heel veel plezier en succes!

En dit is de schets! Hopelijk krijgen jullie er inspiratie van!


Natuurlijk zijn wij er ook weer mee aan de slag gegaan...

-geld envelop Cornelie-

De basis is Cardshoppe, en daar een flap aan gemaakt, zodat het een geld envelop kon worden.
Dessinpapier komt uit de Build a Card Kit "Augustus" en is van Simple Stories. Super papier om mee aan de slag te gaan!
Zonnetje is een die-namic van My Favorite Things, net als de tab waar de tekst op gestempeld is.
Visjes "hangen" aan een enamel dot van My Minds Eye.

-kaart Sandra-

 In eerste instantie had ik 'n geldzakje gemaakt, maar in al mijn enthousiasme gewoon de bovenkant dicht geplakt :( dus het zakje dan maar op een kaart geplakt....ook leuk toch? Het papier, de tekst en de sequins komen uit de Build A Card-kit van augustus......voor de rest verschillende Die-namics van MFT gebruikt.

Je kan deze keer een cadeaubon winnen van 10 euro. Ik vind het altijd leuk om iets weg te geven wat nieuw is in de winkel. Vanwege mijn vakantie heb ik (nog) geen nieuwe spulletjes besteld. Dat komt nog en dan kan de winnares zelf iets leuks uitzoeken in de (web)winkel.

Kom maar op met die inzendingen :)

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schets en prachtige uitwerkingen van het team. Hier kan ik wel iets mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe schets, ik ben weer 'van de party' een dezer maanden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke schets en wat een gave voorbeeldkaarten. Heb er helemaal zin in. Gelukkig is het bijna weekend... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen!
    De schets is leuk, dat schreef ik ook net bij Cornelie. Zal deze maanden proberen mee te doen. Moet wel eerst in de knutsel-mood komen. Ik denk dat een knutseldate bij jou zeker zal helpen, Miranda. 't Is al zo lang geleden, hihi
    Geniet van jullie laatste vakantieweekend, dat proberen wij ook.
    Groetjes en hopelijk tot gauw,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch weer! Deze komt ook op m'n to-do lijstje...

    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn bijdrage heb ik 'gelinkt', een hele leuke schets om uit te werken!

    Vriendelijke groeten,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK heb ook een kaart gemaakt volgens jullie schets. Erg leuk om te doen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog, blij dat ik jullie gevonden heb. Mooi schets, leuke uitdaging. Mooie voorbeelden. Staat genoteerd op mijn lijstje. Tijd genoeg nog! Komt vast goed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schets. Ik heb met veel plezier deze kaart gemaakt, maar het plaatsen ging mis. Willen jullie dat veranderen? Excuus voor het ongemak. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke sketch! ik vind het altij fijn om aan een uitdaging mee te den.en ik doe nu ook graag mee an die bij jullie.
    Jullie hebben een geweldig blog en een hele leke winkel en webwinkel waar ik graag koop:)
    Mijn kaart is overgens gemaakt met een Cardkit van Jacqueline DH die ook mee doet aan deze uitdaging!
    wij sturen elkaar elke 2 maanden een leuke Cardkit in een thema:)
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sketch. Ik ben er mee aan de slag gegaan om een stoere kaart te maken voor ons neef(je) die binnenkort 16 wordt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke sketch. Ik doe graag mee en heb m'n kaart juist geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke en bruikbare sketch,en mooie voorbeelden van het dt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke schets. Ik ga er van het weekend maar eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke uitdaging, ben er lekker weer een herfstachtige zondag zoet mee geweest.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is gelukt hoor. Kon er lekker mee aan de slag afgelopen weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè hè het is me gelukt om mezelf erbij te zetten, ik heb zo lang niets aan mijn blog enz gedaan dat ik helemaal vergeten was hoe ik de link moest plaatsen.
    Ik vind dit een hele leuke schets en zoals je op mijn blog kan zien moest ik een "moeilijk" kaartje maken en deze kwam daar heel goed bij te pas. Dank jullie wel!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele uitdaging deze sketch, maar wel superleuk.
    Ik heb mijn bijdrag geplaatst.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke uitdaging en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Mijn kaartje is gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke uitdaging en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Mijn kaartje is gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie voorbeelden! leuke sketch.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oej, er was ergens iets fout gegaan met het linken van mijn kaartje. Ik heb het opnieuw gedaan, maar weet niet of ik mij 'oude' link kan verwijderen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen